Results 1 to 10 of 10

Thread: WPA2 WIFI cracken m.b.v GPU

Default WPA2 WIFI cracken m.b.v GPU

Software voor kraken WPA2 WiFi-wachtwoorden

Eind vorig jaar onthulde het Russische bedrijf Elcomsoft een manier om met behulp van videokaarten WPA2 WiFi-wachtwoorden sneller te kraken. Nu presenteert het een nieuw programma dat de kracht van videokaarten toepast om de veiligheid van draadloze netwerken te auditen. "Moderne WiFi-netwerken met wachtwoorden langer dan acht karakters zijn sterk genoeg om brute force aanvallen onhaalbaar te maken. Het gebruik van zwakke wachtwoorden of passphrases kan de veiligheid van het netwerk echter in gevaar brengen."

De Wireless Security Auditor 1.0 probeert WPA/WPA2 wachtwoorden via een serie geavanceerde woordenboek aanvallen te achterhalen. Lukt dit niet binnen een redelijke tijd, dan kan men ervan uitgaan dat het netwerk veilig is. De software werkt zowel op ATI als NVIDIA videokaarten en vereist verder Windows XP, Vista, Server 2003 of Server 2008. Aangezien de software de aanval offline uitvoert, door een dump van het netwerkverkeer te analyseren, heeft het netwerk hier geen last van. Wie wachtwoorden op deze manier wil testen moet wel 1200 dollar neerleggen.

bron:To view this link please Register

Hmmzz.. kwam dit artikel tegen, vraag me af of dit dan echt veel sneller is als het op je videokaart werkt. Maar ik vind het wel een poging waard.

Default Re: WPA2 WIFI cracken m.b.v GPU

heb van elcomsoft hun distributed password cracker.
    Nog nooit echt geprobeerd maar schijnt met rainbowtables heel goede resultaten te behalen
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

ik ga vanavond eens een poging doen

Ik heb hier eens naar gekeken.. Je merkt wel dat hij heel snel is. Je kan zeggen dat hij je CPU (bij dual core kan je kiezen 1 of 2) gebruikt + je GPU. Ook kan je gewoon uitzetten dat hij je grafische kaart niet gebruikt. Volgensmij werkt het best snel.

Maar mijn pc werd wel ontzettend sloom toen ik het aanzetten, aangezien ik het met GPU wou uittesten . Maar kwa snelheid is dat wel vooruitgang.

GPU zou het niet sloom moeten maken had je ook je CPU`s erbij aanstaan want dan gaat het idd langzaam.
    Maar voor de GPU is het standaard werk die doe niks anders dan getalletjes rekenen :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Jep met GPU aan werd hij sloom

Op wat voor gpu een Intel ding ofzo als je het op een nividea doet of een ati zouw het snel moeten gaan nvidea iets sneleer meestal

nvidia gforce 8800 GTS het ging ook heel snel. Maar het is een beetje onduildelijk, er stond current speed 4000-7000 continue, en average was 6000 ofzo.. maar als dat woorden zijn dan gaat het mega snel maar weet niet of dit woorden zijn of hoe hun de snelheid meten..

maar het kraken gaat niet sloom, maar je PC word er erg sloom van dat bedoel ik

Dat zijn idd woorden zo snel is je GPU namelijk :P
    Maar hij leek waarschijnlijk sloom aangezien je grafka druk was met codes kraken en dus ook nog jouw beeld moest opbouwen en ja dan duurt dat langer :P

Als dat woorden zijn, dan is het programma zeker super snel .. En ja.. ik merkte ook wel dat me GPU druk aan het werk was.

het enigste nadeel is dat je ngo steeds met dictionary attack ebzig bent, dus het woord moet in je disctionary zitten