Results 1 to 8 of 8

Thread: Verslag legging

Default Verslag legging

Ik zat net op de site het stukje onder rapporteren te bekijken.
    Als ik dat bij ons op school zou inleveren kreeg ik het terug.
    Zonder pardon :P
    Wij hebben toch op een net wat andere manier leren documenteren heb ik het idee :P
    Daarnaast heb ik tijdens mijn examen helemaal anders gedocumenteert namelijk volgens de PO manier en moet zeggen dat je dan ook wel een rapport verkrijgt dat echt goed in elkaar steekt.
    Zal binnen kort eens checken of ik een voorbeeldje van onze rapporten kan brouwen en hier kan plaatsen.
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Default Re: Verslag legging

Dit was een rapport dat we opzich wel snel hebben in elkaar geflanst voor een examen ga ik dat ook niet inleveren denk ik moeha.. maar goed het gaat om het principe, de onderwerpen die erin moeten. En misschien missen we die zelfs nog wel een paar

Een van de belangrijkste mist zeker namelijk het onderzoeksjournaal.
    En goed werk is geen haast werk :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

I agree :-) maar goed, we wouden een simpel voorbeeld van een rapport

Hierbij mijn voorbeeld.
    De kaft en inhoudsopgave ontbreken helaas die heb ik niet meer

Hmmz kan iemand het uploaden fixen want wat ik ook probeer er lijkt geen bestand aan te komen

Junior Member

Was het uploaden hiervan nog gelukt? Zou je hem anders kunnen mailen, ben benieuwd hoe de ons aangeleerde verschild van de jouwe.

Binnekort zal ik eens een Raamrapportage uploaden, als je dat intressant vind om te bekijken. Want een raamrapportage en een rapport van hoe je dat op school hebt geleerd is een wereld van verschil. (snap niet waarom dit zo anders is eigenlijk)

Ik heb de pagina Rapporteren geupdate omdat ik Particulier Onderzoeker diploma heb gehad, ik heb een rapport gemaakt en heb deze gepost op de website zodat jullie kunnen zien hoe wij hebben geleerd een raamrapportage te maken voor het Particulier Onderzoeker diploma: To view this link please Register

Tags for this Thread

Bookmarks