Results 1 to 3 of 3

Thread: Welke factoren hebben invloed op de sollicitatiekeuze van IT professionals ?

Junior Member

Post Welke factoren hebben invloed op de sollicitatiekeuze van IT professionals ?

Hallo,

Ik ben een vierdejaarsstudent en werk momenteel aan mijn afstudeerscriptie met als onderwerp de Nederlandse arbeidsmarkt. Ik ben erg benieuwd naar uw mening; welke factoren neemt u in overweging wanneer u solliciteert naar een baan? Wilt u meewerken aan een anonieme enquête? De enquête bestaat uit 15 vragen en duurt 3 tot 4 minuten. Klik op de volgende To view this link please Register

Wilt u de enquête niet invullen maar bent u wel geinteresseerd in het onderwerp, dan kunt u mij ook uw mening mailen.

Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Hartelijk bedankt!

Ik heb je enquete ingevuld. Mag ik vragen welke opleiding je nu volgt?

Quote Originally Posted by bulanb View Post
    Hallo,

Ik ben een vierdejaarsstudent en werk momenteel aan mijn afstudeerscriptie met als onderwerp de Nederlandse arbeidsmarkt. Ik ben erg benieuwd naar uw mening; welke factoren neemt u in overweging wanneer u solliciteert naar een baan? Wilt u meewerken aan een anonieme enquête? De enquête bestaat uit 15 vragen en duurt 3 tot 4 minuten. Klik op de volgende To view this link please Register

Wilt u de enquête niet invullen maar bent u wel geinteresseerd in het onderwerp, dan kunt u mij ook uw mening mailen.

Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Hartelijk bedankt!

Junior Member

Quote Originally Posted by Ken Cijsouw View Post
    Ik heb je enquete ingevuld. Mag ik vragen welke opleiding je nu volgt?
    Ik studeer International Communication and Media te Utrecht. Mijn background is niet ICT dus ik ken bijna niemand die in ICT werken. Ik ben heel blij dat jullie kunnen mij helpen

Tags for this Thread

Bookmarks