Results 1 to 5 of 5

Thread: Hoe doen ze dat toch?

Default Hoe doen ze dat toch?

Woensdag avond mijn VOG binnen gekregen. Ik weet niet of indereen weet wat het is. Dan zal ik het ff uitleggen. Een VOG staat voor Verklaring Omtrent het Gedrag. Vandaar VOG.

Ik dus mijn VOG gisteren gekopieërd en wat blijkt......... Er komt gewoon COPY op te staan en op het origineel niet!!!! Ik draag normaal geen bril en ook nog nooit gedragen maar toen heb ik er voor het eerst 1 opgezet. Het helpte niet op het origineel was nog steeds niks te zien en op de copy stond nog steeds COPYCOPYCOPYCOPYCOPYCOPYCOPYCOPYCOPYCOPYCOPYCOPYCO PYCOPYCOPY alleen dan iets waziger door de bril natuurlijk.

Nu vraag ik me af...... Hoe doen ze dit en is het mogelijk dit zelf ook te doen? Zo ja HOE, WAARMEE en hoe lang duurt dit......
    BasBeheertje.nl, Design, Info, Audit and lots of other bullshit.... I know

Dit moet in het papier zitten bedoel je :P ? lijkt mij de enige optie.

Junior Member

Het lijkt mij ook dat het in het papier zit. Wordt denk ik door het licht duidelijk zichtbaar...

dat is doordat in het papier stukken dunner zijn dan op andere plaatsen.
    Als er dan ligt op valt wat gebeurt met kopieren enz dan valt het ligt er door heen en ziet de pc het als zwart zeg maar.
    zo heb je ook dingen als je die in scanned dat kleuren wegvallen enz.
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

thnx a lot
    BasBeheertje.nl, Design, Info, Audit and lots of other bullshit.... I know

Bookmarks