Results 1 to 4 of 4

Thread: SIDN verminderd whois gegevens

Default SIDN verminderd whois gegevens

Sinds vandaag, 12 januari 2010 heeft SIDN de whois gegevens veranderd. Op hun site las ik dat ze alleen nog maar namen van clienten weer zouden geven, maar ik heb nu wat domeinen gecheckt en ik zie dat ze sinds vandaag ALLEEN maar de registar informatie dit is op whois.domaintools.com, de hosting dus opschrijven. Dat is wel gaaf voor de privacy van de mensen, maar toch was/is whois handig voor ons vak.

De whois van SIDN zelf laat wel de namen zien

Natuurlijk is dit alleen van toepassing op .nl domeinen.

mooi zo dat die van sidn zelf het ook niet masked is jammer maar ja beter 1 plek dan 100.000 plekken waar je gegevens staan toch ??
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Je naam alleen is niet zo'n ramp aangezien er meestal meer mensen zijn met dezelfde naam, ik ben er wel blij mee

Was het alleen maar naam gegevens :P vaak staat er meer in zeker als het om een prive site gaat
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds