Results 1 to 6 of 6

Thread: Hacking boeken

Default Hacking boeken

hey,

Ik vroeg me af, weten jullie goede boeken over hacken die je bv gewoon kan kopen op BOL.com en die jullie eventueel al gelezen hebben?

Bijvoorbeeld goede boeken over reverse engineering, vulnerabilitys zoeken, exploits schrijven en dergelijke. Kennen jullie wat goede titles?

Ik zit er serieus over te denken om wat goede boeken aan te schaffen om me kennis daarin te verbreden aangezien ik me daar heel erg in intresseer...

groeten

pfff waar wil je dat ik begin.
    heb boeken over hacken.
    over reverse engineering.
    over proggen.
    zelfs over hoe men bij norton virus analyse doet.
    en om over ebooks maar te zwijgen.
    Ik ben zelf van mening dat je minimaal een aantal boeken zou moeten hebben:

- Een boek over windows server
    - Een boek over linux
    - Een boek over programmeren in een taal naar keuze.
    - Een boek over hacken algemeen.

Nu nog een paar aanraders via bol.com:

- To view this link please Register

zo dat zijn een aantal wel mooie boeken die van hacken heb ik zelf persoonlijk niet dus kan niet zeggen of ie goed is maar kon zo 123 mijn hackers bijbel niet vinden maar die is ook een beetje antiek vrees ik moet binnenkort als ik geld krijg eens een flinke stapel bestellen want ik moet alles weer eens updaten :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

het is wel gaaf om goede hacking boeken te lezen, de bovenste van reversing heb ik al, ik denk dat ik die eens ga lezen want zou dat best graag willen leren.. en daarna misschien ook wat goede boeken bestellen.

Die van reversing leert je veel over hoe programma`s werkt achter die mooie gui`s enz en hoe een computer echt werkt
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Ik heb een tijd geleden veel tijd erin gestoken om een hackers bijbel te bemachtigen. Had ik hem dan eidenlijk gevonden en gedownload, bleek deze in het Italiaan te zijn :-(

Heb de eesrte link bekeken over Reverse Engineering. Dit lijkt me ook erg interessant. Denk ook dat ik wat boeken zal gaan bestellen.
    De tweede link "The Art of Exploitation" het gaat hier om de 2de editie. Is het belangrijk om de eerste editie eerst te hebben gelezen?

2de editie is de verbeterde versie van het orgineel.
    en de hacker bible valt tegen teminste ik heb een oude versie en alles wat er in staat is nu verouderd
    reverse engineering is wel pittig moet ik zeggen

Tags for this Thread

Bookmarks