Ik kwam een intressant filmpje tegen over Forensic toolkit 3.0, ik heb hem nog nooit gebruikt.. ik zou deze eigenlijk een keer echt graag gebruiken, ziet er veel belovend uit.
Ik heb FTK op school aardig wat gebruikt en kan zeggen het kan niet tippen aan encase imho.
Ik vind encase veel sneller veel logisher
No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds
Wij hadden volgens mij FTK 3 dat weet ik bijna wel zeker.
Maar je kunt via bekende kanalen aan een 2.70 versie komen geloof ik :P
No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds
Wij hadden um net gekregen okee het zou kunnen dat het een 2.x versie is maar het ziet er hetzelfde uit als in het filmpje dus.
Mwa ik vind het echt een onding. Logica ontbreekt totaal. Die hebben ze door een of andere aap laten bouwen ofzo. Teminste ik kon er geen logica in vinden terwijl andere mensen hem prijsde :P
Iedereen heft denk ik zo zijn voorkeuren
Het indexeren met FTK duurt ook nog eens langer dan bij encase voor mijn gevoel. Dus kun je sneller aan het werk met encase dan met FTK. En de versie die ik toen had van FTK crashte nogal vaak met grote images enz
Bookmarks