Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: Excuses voor de crash ;)

Default Excuses voor de crash ;)

Het ging gister fout met de server.. vandaar dat we wat posts kwijt zijn en dat iedereen zich weer aan moet melden..

Ik zal het ff uitleggen: ik was bezig met een backup voorziening te maken, stuite op het programma lftp, leek allemaal perfect te werken. Toen het programma stopte is heel mijn server gecrasht, alles is nu weer up and running..

Nu ff gauw een goede backup voorziening fixen..........

btw themaster, keb nou een server bij hetzner i7 corezz 8 gig ram owned wel fucking hard, ze hebben ook een goede rescue mode, en je schijven draaien op raid 1 alleen jammer dat ik dus me mysql db niet terug kon halen.....

Nice alleen voortaan van databasejes enz afblijven he foei :P.
    Ikzelf ga binnenkort eens kijken naar een server bij leaseweb.
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Had laatst ook bij leaseweb gekeken, vond ze niet zo. Die hetzner is wel zwaar pro het enigste nadeel is dathet in DE is, dus je pings zijn wat minder, mijn pings zijn rond de 40 op een server van hetzner.

verder... goed spul daar. 100g backup, rescue system, iloveit!

btw kijk eens naar i3d.nl, daar heb ik ook een dedicated, het nadeel is dat je er weinig bij krijgt kwa rescue system ofzo, maar je hebt wel een TOP verbinding.

groeten.

i3d.nl blijf sind hun laatste geintje heeeeeel ver weg vandaag :P.
    Servers van mensen verhuizen zonder aankondiging dat vind ik not done.
    Dus nee denk dat ik bij leaseweb goed ga zitten heb me met strato al in de vingers gesneden dus voor mij ook ff geen buitenlandse hosters.
    Dus ik ga gewoon naar leaseweb denk ik maar eerst eens door de screening komen.
    Scheen niet helemaal goed te gaan helaas
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

haha themaster, hoe weet jij dat ^^? Homepage?

Het is bij mij gebeurt, 1 of 2 dagen geleden. Mijn server was 3 dagen plat terwijl ik servers host voor klanten. Ik vond het ook echt kut.. maar hun netwerk is gewoon de bom en de prijs van die allereerste dedi is ook heel weinig, ik heb die en die draait lekker... maar idd... die actie viel me erg tegen van 1 van de grootste hosts van europa

tweakers en tich andere sites :P
    inc fotos en wat al niet meer :P.
    Ik wil gewoon een fatsoenlijke hostingboer gewoon in ned dat ik gewoon daar naar toe kan enz.
    Ik hoop dat bij leaseweb alles goed verloopt binnenkort eens kijken maar voorlopig kan ik het niet financieren denk ik dat moet ik nog eens bekijken.

als je er eenmaal 1 hebt kan je niet meer zonder

IK deel nu een dedi maar die is zo traag en totaal niet ingedeeld zoals ik het zou doen enz is een beetje een boeltje aan het worden en word mega traaaag.
    DUs wil zo snel mogelijk mijn eigen DNS/Mail/IRC/Game server :P

ik zit net die topics van i3d te lezen op tweakers en webhosting ... dat is best heftig zeg maar tbh wel terecht.

Tags for this Thread

Bookmarks