Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15

Thread: Ik zoek een redelijke Apple

Junior Member

Default Ik zoek een redelijke Apple

Hoi hoi!

Check deze site.
    To view this link please Register
    Ze zijn volgens mij ver onder de winkelprijs.

Om me iets breder te oriënteren en omdat ik MAC leuk vind ben ik opzoek naar een Apple computer/nb.
    Is voor mij allemaal redelijk nieuwe koek, k'heb bijna alleen maar met Windows heb gewerkt. Zit nog te twijfelen tussen NB of PC.

Maarja het is niet zomaar wat.....dus......Is dit wat? is de prijs goed? verder nog tips?

Bedankt.

@ngel

Junior Member Nielson's Avatar

Default Re: Ik zoek een redelijke Apple

Hey!

Als je slim bent ga je voor een goedkopere oplossing om OSX te draaien Namelijk het maken van een zogenaamde Hackintosh!
    Bijna iedere PC of Laptop kan tegenwoordig een gekraakte distributie van OSX draaien zoals iDeneb, Kalyway of iAKTOS En dit werkt allemaal net zo soepel als een echte mac!
    Ik heb een dikke twee maanden geleden een nieuw I7 systeem in elkaar geknutseld en heb hier zelfs een retail versie van OSX Leopard op draaien.. dus geen distributie
    Mocht het je niet bevallen kun je dan altijd nog terug naar Windows of Linux en bespaar je jezelf een hoop geld in de pocket.. want pfoe! die Apple computers zijn toch wel duur!

Later

ALs ik het mag zeggen probeer het eerst op een pc en anders koop een officiele mac bij een echte vendor en niet bij zon hakkie takkie tent :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Quote Originally Posted by Nielson

Hackintosh!
    Hoi Nielson en de rest :P ,

Ja, heb het al een keertje gedaan (voor een klant, bij mn stagebedrijf). Maar hoe kan ik de minimale systeemeisen zien van Leopard op Windows Hardware?

Lol "themaster"... :lol: hakkie takkie tent
    Tuurlijk zijn er nadelen.... MAAR Waarom niet? als het me 500 euro scheelt?

Ga denkik eerst maar ff Hackintosh'en, nu nog even ergens gratis Leopard zien te krijgen

Laat ik het zo zeggen ik vrees dat die tent een grote pot oplichters nat is :P
    echt 500 euro verschil is wel erg veel en als je niet koopt bij een officiele vendor heb je ook geen garantie enz
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Quote Originally Posted by themaster
    echt 500 euro verschil is wel erg veel en als je niet koopt bij een officiele vendor heb je ook geen garantie enz
    Klink sneaky... maar ik had ook al vaag zo'n vermoeden. Daarom wou ik jullie ook even de prijzen laten zien.

Vooral toen ik dit las:

To view this link please Register

Voor de zekerheid, maar even niet doen dan

Junior Member

Quote Originally Posted by libris
    Voor de zekerheid, maar even niet doen dan
    Kunnen jullie Als PDO's zo'n website tracen? :P
    :?:

Junior Member

Quote Originally Posted by themaster
    echt 500 euro verschil is wel erg veel
    Ze zeggen zelf dat het van failisementen komt.
    ook hebben ze een kvk. maar blijf idd vaag

De whois gegevens van een website achterhalen? wie een website geregistreerd heeft bedoel je ? To view this link please Register

Tags for this Thread

Bookmarks