De logicube voor mobiele telefoons:
Dit apparaat kan net zoals de logicube kopieen maken maar dan speciaal voor telefoons, hij ondersteunt meer dan 1600 verschillende telefoon en pda's.
voor meer info:
To view this link please Register
De logicube voor mobiele telefoons:
Dit apparaat kan net zoals de logicube kopieen maken maar dan speciaal voor telefoons, hij ondersteunt meer dan 1600 verschillende telefoon en pda's.
voor meer info:
To view this link please Register
Netjes, waar kopieert dit ding zijn informatie naar toe die hij uit de telefoon haalt? Het is wel netjes dat er nu weer een nieuwe manier van telefoons acquiren is. Opzich is daar nog weinig verschillende keuzes in te maken.
En weet je misschien wat zo'n CellDEK kost?
de data wordt overgebracht door middel van een kabel, infrarood en bluetooth.
De Logicube CellDEK kost momenteel € 10,999.00 dus dat wordt nog ff sparen voor ons :P
ik bedoel waar word de data naar toe geschreven, een externe hd of elk opslagmedium mogelijk als bv een USB stick ? En waar is dit dan later mee te onderzoeken?
damn dat is dan weer net jammer, dat het zo duur moet zijn.
Voor zover ik weet wordt het geloof ik naar een laptop of computer verzonden door middel van de bekabeling/bluetooth/infrarood. Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen omdat dit niet goed in de beschrijving wordt aangegeven.
En hoe is die output te onderzoeken, zit er software bij of kan dit gewoon met de forensische software die nu in omloop is?
dat staat helaas niet bij het artikel maar naar mijn mening zou dat moeten kunnen met de forensische software die tegenwoordig bestaat voor telefoons.
Bookmarks