Als ik met VPN verbonden ben krijg ik geen internet, is hier misschien een oplossing voor.. kan wel gewoon de server benaderen enzo maar ik zou toch graag willen dat ik ook gewoon kan internetten onder VPN. Linux server btw.
Als ik met VPN verbonden ben krijg ik geen internet, is hier misschien een oplossing voor.. kan wel gewoon de server benaderen enzo maar ik zou toch graag willen dat ik ook gewoon kan internetten onder VPN. Linux server btw.
OpgelostAfter setting VPN connection in XP. I right click on it-->Went to properties--> Networking-->TCP/IP-->Properties-->Advance-->General-->Unchecked use default gateway on remote network
proxy settings?
Originally Posted by sjors
iets met posten = zilverOriginally Posted by libris
![]()
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Weet niet wat je hiermee precies bedoelt :P Maar met de oplossing van libris werkt het blijkbaar wel maar dan ga je ook over je eigen internet verbinding en mocht je toch over dat van je "werk" (of welke vpn het dan ook is) willen dan heeft het misschien met proxy instellingen te maken.Originally Posted by s1k
Je moet gewoon uitvinken dat je niet de gateway van de server gerbuikt waarmee je verbonden bent over VPN. En dan ga je via je eigen gateway , heb je internet en VPN![]()
Bookmarks