Results 1 to 5 of 5

Thread: SSH2 gebruiken als bv netcat

Default SSH2 gebruiken als bv netcat

Bij netcat en cryptcat is het heel gemakkelijk om deze te gebruiken met het doorsluizen van allerlei dinge. bijvoorbeeld een kopie, gewoon text bestandje of wat je maar wilt.

Nu heb ik iets anders nodig: kan ik via SSH een stuk text over zenden, en dat de server weet wat hij er van moet maken. Een .txt bijvoorbeeld.

Met netcat is dat gewoon simpel te doen als je weet welke text je door wilt zenden. Dan zet je gewoon in de server > bestand.txt. Maar hoe kani k dat bij SSH doen als dit al wel mogelijk is ?

Het wachtwoord hoeft niet ingevuld te worden aangezien ik met certifcaten authentication werk.

Default Re: SSH2 gebruiken als bv netcat

Je kunt via ssh wel netcat tunnelen maar das eigenlijk het doel van cryptcat :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

dat weet ik ook, maar ik wil mbv ssh en een certificaat iets overzenden, dit kan cryptcat niet en deze wordt gezien door virusscanners!!

dan kun je net zo goed een eigen implementatie schrijven van ssh of cryptcat ombouwen zodat deze wel certificaten accepteerd en dan word ie ook niet herkend
    En waarom wil je dat ie niet herkend word door virusscanners klinkt een beetje als een black hat dingetje :P:P:P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Quote Originally Posted by themaster
    dan kun je net zo goed een eigen implementatie schrijven van ssh of cryptcat ombouwen zodat deze wel certificaten accepteerd en dan word ie ook niet herkend
    En waarom wil je dat ie niet herkend word door virusscanners klinkt een beetje als een black hat dingetje :P:P:P
    het is voor live onderzoek dan wil je geen vervelende virusscanners