Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Hey, heb een vraag :P

Junior Member

Default Hey, heb een vraag :P

Hey,

Ik ben deze site via Google tegengekomen... Ik had een vraag die ik al een tijdje niet wist te beantwoorden.
    Wil graag de opleiding PDO doen maar moet doorgaan met niv. 4.

Ik doe MBO Niv.4 ICT op Zadkine. Dit jaar ga ik heel misschien over naar niveau 4..
    Als ik het haal ga ik gewoon verder met niveau 4 en derde en vierde jaar PDO doen op Zadkine.
    Dus m'n vraag is of ik verder moet gaan met niveau 3 op dezelfde school of zal ik naar Albeda gaan voor PDO opleiding?
    Het is een 2 jaars opleiding, kan ik na die 2jaar HBO opleiding gaan doen van PDO?

Heb me vandaag online aangemeld op Albeda voor het opleiding PDO.

Alvast bedankt =)

Default Re: Hey, heb een vraag :P

De opleiding PDO is zover ik weet of 3 of 4 jaar maar 2 jaar heb ik nog nooit van gehoord en is ook niet verstandig gewoon 3 of 4 jaar PDO gaan doen en dan eens kijken of HBO dan onderhand wat is want momenteel rommelt het met de opleiding PDO en op HBO niveau weten zo ook nog niet echt welke kant ze op willen
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

To view this link please Register

Hier staat dat het 2 jaar is op Albeda..

Dan denk ik dat geen enkel bedrijf die mensen aanneemt want wij hebben met 4 jaar al problemen dus moet je na gaan hoe dat met 2 jaar is
    En als ik zo die link bekijk zou ik niet eens er aan denken om op die school wat voor opleiding dan ook te volgen want dat deze opleiding aansluit bij de opleiding van grote bedrijven als microsoft en cisco is bull.
    En helemaal je luistert naar de wensen van de klant je doet een onderzoek je gaat niet een product ontwikkelen voor hun :S:S:S
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Hmm bedankt voor je comment, heb je misschien een voorkeur voor me?
    Ik doe MBO Niveau 4, wil graag PDO opleiding doen? Maakt me niet uit hoelang het gaat duren..

Er zijn er een aantal die en drie jarige opleiding aanbieden daar kun je naar kijken of ergens een vier jarige maar die opleiding van 2 jaar is echt te kort imho ik weet niet hoe die andere er over denken maar zo denk ik erover

Junior Member

Ja vind ook dat 2jaar wat kort is.. Maar weet je misschien een goede MBO niv4 PDO school?
    Ik zit al lang te zoeken maar vind alleen die van Albeda?

kan je niet gelijk naar hbo doorstromen ? of nog snel overswitchen naar PDO

Junior Member

Quote Originally Posted by libris
    kan je niet gelijk naar hbo doorstromen ? of nog snel overswitchen naar PDO
    Zit nu in MBO 1, Niveau 4 op zadkine (ICT)... Sorry dat ik het niet heb gemeld.

Dan moeit je toch wel gelijk naar PDO kunnen switchen niet dan ??
    Zover ik weet kun je meestal wel overschakelen mits je de goeie papieren hebt