Hey Squander/Libris,
Ist mischien wat om een collum pagina te maken. Collums zijn opzich ideaal voor op een forum en je trekt er extra mensen mee aan????
Gegroet
Hey Squander/Libris,
Ist mischien wat om een collum pagina te maken. Collums zijn opzich ideaal voor op een forum en je trekt er extra mensen mee aan????
Gegroet
BasBeheertje.nl, Design, Info, Audit and lots of other bullshit.... I know
Is dit iets of niet??? Dat kan ik dan meteen in de versie van mij plaatsen als ik iets ga bouwen.....
wat bedoel je precies met een collum pagina :$ , kleine uitleg aub, maar denk dat het wel intressant is...
Een column is een humoristische observatie van gebeurtenissen zonder beperkingen. Je kunt dus een verhaal schrijven met daarin jouw mening die veel te ver door draaft in iets bijvoorbeeld. Ik heb hieronder een aantal hele leuke voorbeelden. Een column kan zowel fictie als echt zijn. Je kunt met een column je mening uitdragen en met elkaar een gesprek over het column aangaan om zo bijvoorbeeld je mening te verbreden.
Ik heb hieronder een aantal voorbeeldjes:
To view this link please Register
ik vind het een goed idee, en best intressant.. moet we wel even kijken hoe dat gemaakt gat worden ivm met wie mag colums maken etc etc. maar dat komt wel goed denk ik![]()
Het inloggen kan mischien wel gekoppeld worden aan dit forum moet ff uitzoeken hoe dat in zijn werk gaat.
Bookmarks