Results 1 to 3 of 3

Thread: Encrypted disk detector

Default Encrypted disk detector

JADsoftware heeft een tool gemaakt om encrypted schijven te detecteren, ik weet niet of het echt goed werkt maar ik denk wel dat als hij een soort van een encryptie ziet dat hij dat dan wel detecteert. Al hoewel vond hij bij mij poweriso's virtuele disk ook, en gaf hij als opmerking aan dat het mogelijk een truecrypt or PGP encrypted volume was.

De software is hier te downloaden To view this link please Register

Default Re: Encrypted disk detector

hmm lijkt me een interesant tooltje, maar ja als die ook iso's ontdekt en dan zegt dat die geencrypt zijn dan zou ik altijd wel een hit krijgen op mn eigen pc :P .

Ik ga er ook eens naar kijken en als ik iets belangrijks vindt zal ik het hier posten.

Default Re: Encrypted disk detector

Quote Originally Posted by sandor
    hmm lijkt me een interesant tooltje, maar ja als die ook iso's ontdekt en dan zegt dat die geencrypt zijn dan zou ik altijd wel een hit krijgen op mn eigen pc :P .

Ik ga er ook eens naar kijken en als ik iets belangrijks vindt zal ik het hier posten.
    Ja dat klopt dat is aan de ene kant wel jammer. want tegenwoordig heeft iedereen wel deamon tools of poweriso of vergelijkbare tools.. maar goed. Ik denk dat truecrypt op dezelfde manier zijn virtuele disks heeft vandaar dat hij ook poweriso virtuele disks ziet