Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 26

Thread: Digitaal onderzoeker banen

Default Digitaal onderzoeker banen

Dan nog mag ik je zeggen dat wat er ooit eens is gezegd dat de banen voor het oprapen zouden liggen nu helaas niet meer opgaat.
    Ben nu al een weekje of twee bezig zodat ik na mun stage gelijk door kan maar das knap lastig kan ik je vertellen
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Default Re: Stage Digitaal rechercheur

Quote Originally Posted by themaster
    Dan nog mag ik je zeggen dat wat er ooit eens is gezegd dat de banen voor het oprapen zouden liggen nu helaas niet meer opgaat.
    Ben nu al een weekje of twee bezig zodat ik na mun stage gelijk door kan maar das knap lastig kan ik je vertellen
    Is dat op forensisch op security gebied?

Op security en op forensics ook denk ik heb zoiezo weinig mbo advertenties gevonden op dat gebied meestal vragen ze voor beide richtingen toch HBO
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Op security en op forensics ook denk ik heb zoiezo weinig mbo advertenties gevonden op dat gebied meestal vragen ze voor beide richtingen toch HBO
    klopt > thats the problem :lol:

En iets voor jezelf beginnen vind je nix ?

Default Re: Digitaal onderzoeker banen

Ik heb ooit gedacht een ict reparatie like thingie te beginnen voor mezelf maar das zo risico vol en dat niet alleen maar er zijn zoveel eisen/verplichtingen aan verbonden.
    Je kunt het niet vanuit huis doen, kan wel maar is niet wenselijk. Dan heb je nog alle administratie wat ook een hoop tijd kost enz.
    En dan nog maar te zwijgen over de crisis waardoor bedrijven meestal minder ipv meer kosten willen hebben.

Alles neemt risico's met zich mee he anders is er niets te beleven :P , maar wat is er zo erg aan om een eigen bedrijf te beginnen, oké je hebt verplichtingen maar die heb je bij een baas ook, en na school heb je genoeg tijd om je aan je verplichtingen te voldoen

Als ik een eigen bedrijf start dan is dat full time niet naast school dingetje. En verantwoordelijkheid bij een baas is toch stukken kleiner dan dat je zelf eigen baas bent. Maar ik heb er ooit eens over na gedacht maar dan nog het heeft geen zin om een bedrijf te starten in security als er nagenoeg geen vraag na is of teminste niemand zal een broekie aannemen om zijn mega grote bank netwerk te testen want ze vertrouwen dan niet omdat je gewoon niet alle ervaring en kennis hebt.

Dan moet je zorgen dat je bekend ermee wordt he, want lib en ik zijn er ook naar aan het kijken en wij moeten er voor zorgen dat we ook bij het ministerie erkend zijn. dit kost ook wat moeite maar het is haalbaar en dat willen we toch proberen.

Mischien samen met klasgenoten wel ja maar alleen no way.
    Hebben wel enkele mensen die iedere zo zun specialiteiten hebben.
    We hebben een forensics persoon,een netwerkbeheerder, een manager en natuurlijk ik als security man dus daar moet mischien wel iets mee te doen zijn lijkt mij maar dan nog blijft het een er linke boel.
    Wat doe je als je bij een klant een onderzoek vernagelt dat kan niet maar wat als het gebeurt enz.

Mischien samen met klasgenoten wel ja maar alleen no way.
    Hebben wel enkele mensen die iedere zo zun specialiteiten hebben.
    We hebben een forensics persoon,een netwerkbeheerder, een manager en natuurlijk ik als security man dus daar moet mischien wel iets mee te doen zijn lijkt mij maar dan nog blijft het een er linke boel.
    Wat doe je als je bij een klant een onderzoek vernagelt dat kan niet maar wat als het gebeurt enz.
    Dan heb je iest uit te leggen ... eigenlijk kan dat ook niet als je het op een forensische manier doet en je je aan de regels houd